Pokonaj konkurencje

money-628578__180Czy w dobie konkurencji, również na rynku dóbr luksusowych będących jednak w zasięgu coraz większej grupy nabywców jest to wynik dobry? Czy opierając się głównie na perfekcyjnej czystości, atrakcyjnym wyglądzie witryn, wyposażeniu wnętrza i prezentacji towaru firmy oferujące biżuterię i zegarki są w stanie sprawić, aby klient poczuł się kimś wyjątkowym i dokonał zakupu?  Z całą pewnością pozostaje jeszcze sporo do zrobienia w celu podniesienia poziomu satysfakcji klientów i niech za pewien probierz posłuży opinia jednego z nich:  – Obsługa nie wykazuje zainteresowania klientem – a to dziwne, bo biżuteria i zegarki to dobra luksusowe i generalnie jakość obsługi powinna być lepsza niż gdzie indziej. (…) Przy obecności 4 salonów z tego typem asortymentu w Galerii powinni się bardziej starać.  Najlepsze wyniki spośród badanych placówek osiągnęły:  1. Apart – Wrocław, Pasaż Grunwaldzki – 98,2 proc. 2. W.Śliwiński – Kraków, Galeria Krakowska – 95,4 proc. 3. W.Kruk – Wrocław, Galeria Dominikańska – 93,6 proc.  A najwyżej ocenionymi markami okazały się:  1. Apart – 89,9 proc. 2. W.Śliwiński – 89,4 proc. 3. W.Kruk – 71,1 proc.  Na koniec klienci zostali poproszeni o porównawczą ocenę obsługi w odwiedzonych salonach na tle sklepów innych znanych im marek, by sprawdzić jak trwałe wrażenie wywarła na nich wizyta. Do wyboru były następujące odpowiedzi:  • Zdecydowanie najlepsza obsługa • Dobra obsługa, ale nic wyjątkowego • Obsługa zupełnie przeciętna • Obsługa gorsza niż o u konkurencji  Najczęściej „zdecydowanie najlepszą” obsługę miały ex aequo Apart i W.Śliwiński (3 razy na 4 wizyty)  Więcej informacji o metodzie Mystery Shopping oraz innych badaniach przeprowadzanych przez firmę International Service Check można uzyskać na stronach internationalservicecheck. ISC jest obecna w Polsce od 2005 roku, współpracując z największymi i najbardziej znanymi markami. Ogółem, każdego miesiąca, raporty ISC trafiają w Polsce do blisko 20 000 pracowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *